יום רביעי, 30 במרץ 2011

הטוב הוא את

הבטחתי דברים טובים בבלוג. רק דברים טובים.

הטוב בסיפור הזה הוא את.
עדי, חברה יקרה. בשעות הרבות של "בילוי" בדרך לעבודה, חוזרות פניך, חוזר סיפורך, חוזרים הזכרונות הרבים של היום יום, של החוויות המשותפות, של חיוכך הטוב.
עדיין לא נקלט, עדיין נדמה שפשוט יצאת לבקר חברה ותחזרי.
והימים עוברים, השבועות, החודשים והיום, הפעם הראשונה של יום הולדתך, ואת אינך.
בסיפור הזה אין סוף טוב. יש אי צדק, כאב, פחדים, גורל אכזר, צער, כעס, געגוע.
אי הצדק שהמחלה בחרה בך.
כאב בלתי נסבל שלך וכאב הלב של הקרובים אליך.
פחדים מהלא ידוע ומהתפתחות המחלה.
גורל אכזר שעייפו בך הכוחות להתגבר עליה.
צער על חיים צעירים שנקטעו, על קטנטונת שנשארה בלי אמא, על בעל אוהב שנותר לבד.
כעס...למה זה היה צריך לקרות לך.
געגוע. אליך.


הטוב בסיפור הזה הוא את.  החיוך הנעים שלך, הכוחות, העושר הפנימי. השיר "מילה טובה" הוא בשבילך, יש בו את האופטימיות הגדולה שלמדתי שהיתה בך. 
המשיכי לשמור על משפחתך האוהבת מלמעלה.
חברה ושכנה שלי יקרה. את תמיד כאן.



7 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

ורד כמה עצוב. יום הולדת למי שאיננה כבר, עצוב. אני מזדהה איתך היתה לי חברה, שביום הולדתה הלכה לעולמה, ככ צעירה, ככ נורא. יש מקומות ששם היא היתה וכשאני שם תמיד עולה אצלי דמותה. אני כבר לא גרה ליד ביתה, וזה עוזר, והזמן, שעובר, מרגיע.

איריס אמר/ה...

ורד, מנסה להגיב מבעד לדמעות. לא הכרתי אותה אלא דרכך וכתיבתך עליה כל כך נוגעת ומפעימה.
והשיר שבחרת של יהודית רביץ מקבל כאן משמעות מפתיעה
ואיזה כוחות ותעצומות נפש את צריכה כדי לכתוב פוסט כזה, אחותי, ואיך אני מכירה אותך יותר דרך הכתיבה שלך
אני בטוחה שעדי ז"ל זכתה בך ואת בה.

ורד והדס אמר/ה...

ציפי ואיריס היקרות, תודה על תגובותיכן.

טליה אמר/ה...

ורד, ריגשת אותי עד מאוד. חלק מהחיים שלנו זה גם עצב וכאב וסבל ובעיקר הניסיון להתגבר על כל אלה.
מקווה שכן תוכלי להמשיך לכתוב על דברים טובים , רק טובים. סופשבוע טוב.

ורד והדס אמר/ה...

טליה תודה רבה, הלוואי שיהיו רק דברים טובים.

אנונימי אמר/ה...

ורד היקרה!
עברתי על כל הבלוג וכולי התפעלות על ההשקעה. מהמם!!!הצילומים המלל והכל.
איזו מזכרת יפה תהיה להדסי כשתתבגר!
כל הכבוד לך!!!!
ריגשו אותי מאד מאד המילים והשיר שבחרת ליום הולדתה של עדי זל".כל כך נכון כל מה שציינת.
פנינה יונה

ורד והדס אמר/ה...

תודה פנינה, שמחה שאהבת את הבלוג.
עדי היקרה ז"ל, תמיד תישאר בליבנו.

Related Posts with Thumbnails