יום שני, 22 באוגוסט 2011

טיפטופי אהבה מפאריז

פאריז בשבילי היא חופש. פאריז בשבילי היא התרגשות. פאריז בשבילי היא געגוע. אני לא זוכרת כמה פעמים הגעתי לפאריז, אך כל פעם זה מרגיש כמו בפעם הראשונה.
הרחובות, הפאר, החלונות, הפסלים, העושר, הרומנטיקה, האויר הצלול, האמנות, המוזיקה, האוכל וה...מזכרות.
גם השנה נסענו לפאריז הקסומה, משפחתנו הקטנה, עם בעל צרפתי שנותן לי חופש לא להתאמץ עם הצרפתים ועושה את הכל בשבילי (כולל לדבר...) והילדונת הקטנטונת שלנו שכבר למדה להתמכר לפאריז, לתענוגותיה, לממתקיה ולמשחקי השעשועים שבה. 



אז אין כמו המקרונים הצבעוניים והטעימים להפליא כדי לפתוח את הפוסט הראשון בסדרה הצרפתית. אוגוסט 2011.



חדש מול ישן. 
ורד ורוד רענן ועדין כל כך, על רקע הקיר המתקלף הישן.

















ציור על קיר מאפיית הבוקר שלנו. הבאגטים הטריים, הקצת קשים, אך המתחברים באהבה לחמאה הצהובה הטובה ולגבינות העגולות העטופות בשעווה האדומה. 


המזכרות, הציורים, שפעם לא הייתי חוזרת בלעדיהם ארצה. 
היום אני מסתכלת בהם בנוסטלגיה ושומרת למזכרת צילום אחד כזה, משותף, של האהבה הישנה.


מגדלי הזהב הקטנים, האהובים על הדס. 
בכל נסיעה מצטרפים להם עוד כמה לאוסף הפרטי שלה.


וגם הצבעוניים כמובן.


תיקים מתוקים


וסירי נחושת תלויים כמו פרח פעמונים


בובה קסומה במוזיאון הבובות


ובובה קסומה לא פחות ב"מוזיאון" שוק הפישפשים הנפלא.


פסל צבעוני שחייך אלי מחלון ראוה


ועוד כמה יפייפיות צבעוניות


והפרחים...


אי אפשר להפסיק לצלם


ולצלם...


אז שוב, משהו מתוק. גלידת הפרחים.


ואם גלידה, אז כמובן גם הילדה...


ויחד עם ההורים (שעדיין קצת ילדים...)
בתמונה המסורתית במגדל בשעת הנצנוצים.


וטעימה מהמנעולים התלויים על רקע נהר הסן


שקיעה מיוחדת ומלאת אהבה,
 עד הפוסט הבא...

16 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ורד.צילמת רגעים קסומים ביותר של פריז! אני אוהבת ככ את פריז, שלא משנה כמה פעמים הייתי-אני תמיד רוצה עוד פעם. אפילו לגור שם אני מוכנה-אם רק יבואו איתי! מחכה לעוד תמונות ורגעים יפים!

Adiya אמר/ה...

איזה יופי של תמונות!!
נראה שהיתה לכם חופשה קסומה...

יעל.קיפודים אמר/ה...

מקסים ומעורר געגועים לפריס. הצילום של הסיין דרך חור המנעולים - נפלא!

ורד והדס אמר/ה...

תודה ציפי, אדיה ויעל היקרות. היה קשה לבחור את התמונות אבל כיף במיוחד לעבוד על הפוסט הזה. יום נפלא (-:

שרית שמיר - שירים אמר/ה...

וכמה שעשית לי חשק, אני מעולם לא הייתי בפריז והתמונות מ ע ו ל ו ת!!!
ובא לי עוד או שבעצם בא לי גם :-)

מעשיר ורד וצבעוני ומלא גוון
מלא מלא מלא

Meital אמר/ה...

ורד הכל מקסים!!! התמונות יפהפייות ותופסות ממש "רגעים" או "סיפורים".. כאילו מאחורי כל תמונה יש סיפור שלם :):)

נראה שנהניתם מאוד! האוירה נראית מקסימה :) מעולם לא הייתי בפריז והיא נראית לי כל כך קסומה ומושכת..

איזה כיף :):)

עינבלית אמר/ה...

ומשפחה אחת שכולה אהבה.
איזה תמונות נפלאות. תודה שהבאת אותי לפריס. שם טרם הייתי. אני מהמכורים לפראג, אבל כאמור אני צ'כית בשטרשים.

שבלוליק אמר/ה...

איזה יופי! הייתי שם לפני 10 שנים ומתה לחזור!!

רחלי אמר/ה...

מקסים!!

שולי אמר/ה...

ורד, ורד, ורד... חזרתי אותי משהו כמו 13 שנה אחורה אל ירח הדבש של בעלי ושלי. התמונות מרהיבות, הטקסט מלווה אותן בצורה נעימה - מאוד נהנתי מהרשומה הזו.
עכשיו גם לי מתחשק לחזור לשם.
רק בהנאות ושמחות.
יום נפלא
שולי
SHOULYHZO1

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה לכולכן על התגובות,
אני מאד נהנית לקרוא כל אחת ואחת.
אני שמחה שפאריז היפה נוגעת ומשמחת. יום נפלא (-:

יעל אמר/ה...

מ-ה-מ-ם!!
התמונות שלך כל כך יפות וכל כך ממחישות את הטיול שזה ממש כיף.
מחכה לעוד.
יעל.

AYELITA.Studio אמר/ה...

יופי של צילומים!
איילת

ורד והדס אמר/ה...

יעל ואילת תודה גם לכן על תגובותכן. סופ"ש נפלא.

טליה אמר/ה...

הי ורד, איזה כיף לראות את כל מה שראינו גם אנחנו אבל מבעד לעדשה שלך.. הכל הכל מקסים וכבר מעורר געגוע..!! מצחיק שזה אף פעם לא נמאס, הא!!

ורד והדס אמר/ה...

נכון טליה, זה אף פעם לא נמאס. היטבת לנסח זאת. תודה רבה על תגובך ושבוע נפלא.

Related Posts with Thumbnails