יום רביעי, 2 בפברואר 2011

קפה בגשם. בורוכוב 88.


בית קפה בגשם מזכיר לי את פאריז. את החמימות בפנים והקור והרטוב שבחוץ. אפשר לשחזר מעט את ההרגשה ה פאריזאית כשנכנסים לקפה בורוכוב 88. רעננה.
בתקרה קורות עץ המזכירים לי את החדר במלון האהוב בפאריז.
המנות יפות וטעימות. המלצריות חייכניות ומנסות לפנק, האוכל טעיםםםםםם ומוגש בצורה אסטתית ומעוררת תיאבון. האוירה נעימה ושקטה.
ישבנו בקפה, בחוץ הגשם דפק על החלונות הגדולים והואר תחת פנסי הרחוב. זכרונות פאריז כבר כאן. (רק חסרות שקיות הקניות והמחשבה "לאיזה רובע מועדות פנינו ומה התוכניות ?"...).




איזו עוגה...מלכה אמיתית !!!


7 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הוי הזגרונות מפריז.רק מי שהיה, והרבה, כמוני וכמוך, לפחות, יודע....החום,השיק, הנעים בבטן ובעיניים!! יפה בבורוכוב, אבקר שם!

עינבלית אמר/ה...

תמונות משובחות ביותר. זוית הצילום עם הכפית פשוט מטריפה!
פאריז לא פאריז, אם זה היה פה בסביבה בטוח הייתי הולכת אחרי פירגון כזה!

אנונימי אמר/ה...

אם לא ראית עדיין, הסרט "before Sunset" (יצא ב-2004) מומלץ כדרך נוספת להרגעת הגעגועים לעיר האורות ביום גשום ובכלל.....סילביה

ורד והדס אמר/ה...

תודה ציפי, ענבל וסילביה. אם אתן בסביבה, המקום מאד מומלץ.
ענבל, לגבי תמונת הכפית הקרדיט לבעלי שהוא בעניין איתי בנושא צילום ועכשיו גם בנושא הבלוג. תודה (-:
סילביה, מייד נבדוק את הסרט שכתבת. תודה !!!

טליה אמר/ה...

מקסים!! נגעת לי בשתי נקודות רגישות אהובות ביותר - חורף ופריז. איזה יופי..

ורד והדס אמר/ה...

תודה טליה (-:

רחלי אמר/ה...

גם אני אהבתי את המקום :-)
במיוחד שיש לי נגיעה נוסטלגית אליו - הוא היה פעם סופרמרקט של הריבוע הכחול, שבו סבתא שלי נהגה לקנות, והייתי הולכת לשם איתה המון פעמים...

Related Posts with Thumbnails