יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

הים. מחשבות ביום סתיו


ביום סתוי שכזה אני חושבת שכבר נחכה לקיץ הבא כדי לשוב ולגעת בך, חול ים רך ונעים, חול בו אפשר "להתפלש" (כמו שאמא אומרת) ולא לעשות חשבון ללכלוך ולגרגירים הנדבקים אלא פשוט להתמסר.


לבנות בך ארמונות וחלומות


לרוץ אל המים, "אני לבד", למלא את הדלי 


וכשגליך גבוהים לתת יד לאבא


                                      או לרוץ תחת עיניהן המשגיחות של אמא ואבא 


לשבת בשעת שקיעה,
    לנוח ולראות סירה באופק "ממש כמו גלויה" (שוב מה שאמא אומרת...)

ומיד משתנים הצבעים 
והסירה חולפת, השמש שוקעת
ובמקומה מרחפת יונה ענקית

ושוב היונה מקרוב
יונה המבשרת רק טוב.

והטוב הגיע בחגים אלו .
חג שמח
והמשך בשורות טובות.

10 תגובות:

יפית כחלון אמר/ה...

ורד והדס,
התמונות מקסימות ובא לי לתחוב רגליי בחול הקריר..
מאחלת לכן חג שמח וסתיו נפלא!
יפית כחלון

ציפי לוין אמר/ה...

הי הדסי המתוקה- חג שמח לך מכולנו, וכמובן לאמא ורד ולאבא אילן. ורד התמונות מקסימות, מעלות געגועים, למה שאין...והיונה נהדרת! מזכיר לי את המשחקים שהיו לנו עם תומר וניצן בנסיעות ארוכות: מה אתם רואים השמים? כנראה שהמשחק הזה אף פעם לא נגמר. חג שמח לכולכם, ורק בשורות טובות!

יעל.קיפודים אמר/ה...

פוסט מקסים מספר סיפור נהדר בתמונות יפהפיות ובמילים מדודות...

יעל.קיפודים אמר/ה...

וחג שמח - כמובן! :-)

ורד והדס אמר/ה...

יפית ציפי ויעל תודה רבה ושימשיכו הבשורות הטובות (-:

אנונימי אמר/ה...

יונה "עננית" מתאמנת בינתיים לבשר את בוא הסתיו....את בוא השלום כשתיהיה ממש מומחית!
פוסט נוגה משהו אך מקסים ומיוחד משום החיבור לים. הסתיו בחוויה שלי עד היום מתחבר לגשם, לרוחות, ליער ולשלכת.
סילביה

שרית שמיר - שירים אמר/ה...

ורד ואוו יפיפה הקיץ שהבאת לכאן פשוט יפיפה!!!

Adiya אמר/ה...

פוסט מקסים! אני מאוד אוהבת את ה"סיפורים בתמונות" בבלוג שלך...זה כל כך אחר!
התמונה האחרונה מדהימה! איזה יופי של יונת שלום :-)

ורד והדס אמר/ה...

סילביה, שרית ואדיה תודה רבה, אני מאד נהנית לקרוא את תגובותיכן. שבת שלום.

פיק פוק אמר/ה...

כל התמונות מקסימות
ותמונות הסירות והשמים - ממש כמו גלויה
אבל הצילום הראשון של הכפכפים בחול
כל כך יפה. צילום כל כך חד אמיתי וחי

אהבתי
פיק פוק
http://www.tapuz.co.il/blog/net/userBlog.aspx?FolderName=picpuk

Related Posts with Thumbnails