יום שני, 30 באוגוסט 2010

צילומי קסם בפאריז

הו השלט הזה...בין לה-דפנס לשער הנצחון. ראיתיו לאחר שעברו כבר מספר ימים שאנחנו בפאריז אבל בכל זאת, כל כך מרגש ויפה לראות את שם העיר המקסימה הזאת, כאילו עזבתי אותה ושוב חזרתי, מתגעגעת...האותיות הקסומות הרשומות על השלט הפשוט המתחבא לו בין העלים הירוקים הרעננים. כמה נפלא. עוד צילום מרגש עבורי...אחת הסימטאות האהובות בסאן ג'רמן, אליה הגעתי בשנות הרווקות כמעט כל ערב בטיוליי הרבים, החוזרים והשבים בעיר האורות. בסימטא זו נהגתי לאכול בקרפייה קטנטנה וביתית שכבר לא קיימת ולהתהלך בקסם הצרפתי ו...לדמיין. והנה הדסי שלי כאן. בדיוק במקום הזה, מדלגת על אבני המדרכות בהן צעדתי ומשתלבת בצבעי המקום, כאילו מרגישה את הרגעים הקסומים שלי בכל רגע שביקרתי ברחובות מופלאים אלו בעבר...

"אמא, אני רוצה שכל יום תקני לי אייפל...לא, שניים, לא תקני לי חמש..."

שאפו... חנות ספרים שלא ניתן לעבור בלי לעצור...ספרים על ספרים על ספרים... למעלה , למטה במרתף, בצדדים ומחוץ לחנות. פשוט יפה.

חלונות...בטיוליי הרבים נהגתי לצלם חלונות. דבק בי הכינוי צלמת חלונות. כבר שנים שלא צילמתי חלונות. נושאי הצילומים אצלנו הפכו להיות משפחתיים מאד. בעיקר. אז הנה. פגשתי חלון נחמד שקרא לי: עיצרי: צלמי אותי. איזה יופי. פיירו במוזיאון השעווה
ורגע של הפוגה ...
קפה.
להריח,
ללגום,
להתרווח
ולהתענג ....

5 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הריח והקסם של פריז... כיף להיות, כיף להיזכר, כיף לחזור! יש משפט שאומר שאין כמו בבית, ולי פריז אחרי כ"כ הרבה ביקורים נותנת לי את ההרגשה הזו, ויש לי הרגשה שגם לך...

אנונימי אמר/ה...

אני מאמינה שלעיר פאריס יש "נשמה"
(ומבלי להשוות בדומה לירושלים שלנו). אני מתחברת לנשמה של העיר הזו שאת מתארת ומעבירה בהגיגייך, תודה על החוויה הויזואלית והמילולית שהבאת הפעם.
סילביה
נ.ב. איזה יופי שזכית להגשים חלום לחזור ולבקר בעיר האורות עם הדס.

ורד והדס אמר/ה...

ציפי וסילבי היקרות, כתבתן כל כך נכון לגבי הרגשתי בפאריז. תודה על התגובות הנהדרות. נשיקות

אנונימי אמר/ה...

צילומי קסם בבלוג הקסום שלך

Ruthie Tzchory אמר/ה...

פשוט תענוג!!! קסם של תמונות. לרגע הרגשתי כאילו גם אני דילגתי איתך על אבני המדרכות...
רותי

Related Posts with Thumbnails