יום שבת, 31 במרץ 2012

לחמם את החושים. שוק מחנה יהודה

ירושלים. בוקר קר באמצע השבוע. הרוח והקור מזכירים לי את הקור האירופאי.
מקום טוב להתחמם בו הוא שוק מחנה יהודה. לחמם את כל החושים, לחמם את הלב (ואת המצלמה...)
ואתחיל במתוק. צבעי ילדות, נוסטלגיה צבעונית.

 .ואמשיך עם שום למזל טוב
הפעם השום נראה כאשכול פרחוני והרגשתי שמגיע לו את הכבוד שלו


ומשום לפלפל האדום בו נפגשת החריפות עם המתיקות


וכמה שאני אוהבת חצילים...על האש, חציל רומני של אמא




וכאן, חסרים רק כמה גמדים להשלמת התמונה...


כשמגיעים לגבינות זה כבר ממש כמו להיות שם. שם בפאריז בין ים הגבינות השמנות, המיוחדות עם הריח...(לא תמיד ניחוח...)


ממממ...חלום...


וצילום מסכם לחלק הגבינות


ומה מיוחד בביצים? פשוט המראה שלהן יחד, כך בתבניות הגדולות. בהמוניהן, מזכיר לי את המכולות של פעם


ושכמלך החלבה מגיש לנו טעימות של חלבה עם פולי קפה, אני נמסה....

איך אפשר בלי הצילום המסורתי שלי בדוכן הממתקים...

ו..את הרוגלך המדהימים האלו צילם בעלי (הידוע בכינויו "מתקן הזכרונות")(עכשיו עכשיו הייתי טורפת...)

מצבעים באוכל לצבעים בבדים, שגם עליהם אני לא מוותרת ומצלמת


וכשחלונות בסביבתי אז אי אפשר בלי...


ודלת קסומה המספקת תפאורה מושלמת לסחורה...

לסיום, האטרקציה החדשה לביקוריי בשוק, הרכבת הקלה שמסכמת את הרגשת החו"ל שלי בירושלים שלנו הנפלאה.

שבוע טוב, אביבי ושמח
 וחג פסח של שמחות, טיולים ורגעים קסומים. 

פוסט קודם בנושא: אלול בירושלים

14 תגובות:

Meital אמר/ה...

אחח איזה יופי של פוסט על הבוקר :):)
עושה חשק לברוח מהמשרד ופשוט לצאת לטייל לצלם - יש כל כך הרבה דברים מקסימים אם רק מסתכלים קצת ימינה ושמאלה :):)
שיהיה חג שמח ואביב פרחוני במיוחד!

ציפי לוין אמר/ה...

הי ורד.איזה טיול מקסים היה לכם! המרמלדות זה גם הילדות שלי, עד היום אבא שלי מביא ואני שמחה לאכול! עושה חשק לטייל שם וכמובן לצלם.........שבוע מקסים.

ורד והדס אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
ורד והדס אמר/ה...

מיטל תודה רבה, צודקת, לצאת ולצלם את הרגעים שמסביבנו. חג שמח (-:

ורד והדס אמר/ה...

כנראה שאבות רבים קשורים למרמלדות...שבוע מקסים וחג שמח

הר הקסמים אמר/ה...

פוסט מעורר חושים!
נהניתי נורא.

יעל יניב אמר/ה...

ורד יקרה, התמונות נפלאות ועוטפות יום בילוי משובח בהמון צבע וניחוחות נפלאים. החצילים (רומניה שכמוני) תמיד עושים לי את זה

שיהיה לכם חג שמח, שופע בשמחה, טיולים ותמונות נהדרות

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה !!

ורד והדס אמר/ה...

תודה וחג שמח (-: ונכון, אין כל החצילים הרומנים...

יערה גל וקנין אמר/ה...

הרגשתי כאילו אני בשוק.

התמונות כלכך יפות וכלכך חיות.

כאילו אני שם בזמן אמת.
כל פעם אני מגיעה לשוק - השבוע הייתי ביום שני
ומצלמת ומצלמת...

חייבת גם איזו רשומת שוק מתישהו.

כתבת רשומה מקסימה.
תודה
יערה

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה יערה. כן, קשה להתאפק ולא לצלם שם. חג שמח

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה יערה. כן, קשה להתאפק ולא לצלם שם. חג שמח

יעל.קיפודים אמר/ה...

נפלא נפלא נפלא! כל צילום וצילום כאן הם עונג צרוף, בפרט הראשון - פשוט להושיט את היד ולגעת.
שיהיה לכם המשך חג אביבי, מטייל, משפחתי ושמח!

ורד והדס אמר/ה...

תודה יעל והמשך שבוע טוב.

Related Posts with Thumbnails