יום שלישי, 7 בדצמבר 2010

מתנת יום הולדת

יום הולדת הוא תמיד יום שגורם למשהו מיוחד בלב להתעורר כשפוקחים את העיניים בבוקר.
לי זה תמיד קורה, אני מתעוררת ונזכרת שהיום זה היום ומן חגיגה כזו מתעוררת.
אפילו כשאין תוכנית מיוחדת. כך היה גם הפעם.
בוקר של התרגשות גדולה מהמתנה המפנקת שקיבלתי מבעלי האהוב(משהו אשאיר בסוד...)
וחגיגת יום הולדת ענקית שערכה הדס, בסלון ביתנו, יחד עם הבובות האהובות, שירי יום הולדת, עוגה (עשויה מלבד כמובן...) וריקודים שמחים.
הבוקר המשיך בארוחת בוקר טעימה , אמא ובת, שתי חברות , מדברות ונהנות מהבריזה ומהאוכל הטעים.
לאחר מכן טיול מענג בשמש ושוטטות כיפית בקניון ארנה היפה, בין הכסאות המעוצבים המיוחדים הפזורים בו ובפינת היצירה לילדים.


הדס מתוקה שלי, המתנה היפה ביותר זו את. את שגורמת לי אושר גדול וביום ההולדת, דאגת להזכיר לי כל כמה דקות שאת אוהבת אותי, חיבוקייך, נשיקותייך הרבות והמתוקות, חיוכך, התנהגותך הבוגרת כל כך, הרגישות הרבה שבך ומשפט אחד שאומר את הכל : "אמא...הבוקר הזה הוא כמו חלום".
את המתנה היקרה שלי.
יום הולדת נפלא

7 תגובות:

gallish אמר/ה...

נשמע יום נפלא. מזל טוב!

אנונימי אמר/ה...

מרגש ורד
תמונות נהדרות
אהבתי גם כמה ששלחת לי הביתה
אחת מהממת במיוחד
ונורא מסקרנת המתנה שקבלת
בטח תקדישי לה פוסט נפרד, לא?
שלך
איריס

ציפי לוין אמר/ה...

ורד מתוקה מזל טוב! תמונות מקסימות, חגיגה נפלאה של אמא ובת, והתמונה של הדס בכסא האדום משגעת! מזל טוב

Ruthie Tzchory אמר/ה...

ורד יקירתי, איזה פוסט מרגש!!! ממש יש לי דמעות בעיניים. אכן, בורכת בילדה מדהימה כמו הדס. שוב אאחל לך שתזכי לעוד שנים רבות ונהדרות בחיק משפחתך המופלאה. ואם אפשר תרי איתי קשר דרך המייל שלי rtdesigns2010@gmail.com כיוון שניסיתי למצוא פרטי התקשרות איתך ולא מצאתי. מתכון "עקיצת דבורה" ביקשת? גם תקבלי יקירתי!!!
נשיקות, רותי.

אנונימי אמר/ה...

וואו, הפוסט ממלא את לב בשמחה והתרגשות....ואת העיניים בדמעות.
נראה יום חלומי כמו שיום הולדת צריך להיות. נשמע ונראה שהיה לך יום נפלא!!
סילביה

ורד והדס אמר/ה...

תודה תודה לכולכן על התגובות המרגשות. אכן יום חלומי.

Unknown אמר/ה...

ורד, אין מילים.... מרגש עד דמעות. ממש התחברתי למה שכתבת.ליאת

Related Posts with Thumbnails