יום שבת, 14 במאי 2011

צבעים ותליונים. ביקור נוסף בסטודיו מגל, עין הוד

ביקור בעין הוד הפך להיות בשבילי ביקור ב סטודיו לקרמיקה מגל.
פגישה מחודשת עם הרוגע, היופי, השקט והצבעים.
טיול קסום במקום השליו והסמטאות מובילות אותנו היישר את הוילה היפה בה שוכנות להן יצירות הקרמיקה היפות
והצבעוניות שלא משאירות את המבקרים אדישים וקשה, קשה לצאת משם בידיים ריקות. 

ביקורינו הקודם היה בנובמבר, לפני השריפה הגדולה בכרמל שהגיעה גם לאיזור עין הוד אך רובו של היופי ניצל ובמזל גדול. 


הצצה אל פתח הסטודיו, הגלריה ואפשר לומר גם למוזיאון הקטן של האחיות מגל.


וקצת השראה... במרכז כפר האמנים עין הוד תיבות הדואר שמתוכן מציצות חיות קטנות,
"תיבות התכלת הנעולות"... אומרת הדס שמצאה בהן עניין רב.




והשער האהוב עלי. שערים, דלתות וחלונות היו פעם נושאי הצילום שלי. לאחר שצילמתי שמתי לב שבחלקו העליון של השער ניתן לקבל רמז קטנטן וירוק למה שמתרחש מאחור...



ולאור כל התכלת היפה שפגשנו בכפר, היה לי ברור שתליון הורד שאקנה הפעם יהיה זה:



וכשראיתי את התליון הזה, בפה אחד עם אחת מאחיות מגל הוחלט שגם הוא יהיה שלי !

תליוני קרמיקה, עבודת יד.

7 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

הי ורד.תתחדשי על התליון היפה. אני שמחה שהסטודיו נשאר על כנו, ומקווה גם שהנוף מסביב לו. אנחנו עוד לא נסענו לאזור. נראה לי שהטראומה של השריפה עוד חזקה אצלי, וקשה לי להתקרב לשם. יום טוב.

ורד והדס אמר/ה...

תודה ציפי. כדאי ושווה להתקרב. לעין הוד ולסטודיו מגל בפרט ובכלל לכרמל. פוסט על כך בקרוב...

יעל אמר/ה...

ורד, זה מקסים!
אכן פוסט צבעוני ושמח, עושה חשק לקפוץ לבקר.
תודה לך על הסיורים היפים שאת חולקת איתנו.
יעל.

אנונימי אמר/ה...

אהבתי את תיבות אחרית הימים. מדליק מאד. מסקרן לראות על אמת. כתבת פוסט יפה ורד, ומפרגן מאד
איריס

ורד והדס אמר/ה...

יעל ואיריס תודה, אי אפשר שלא לפרגן להן ולמקום.

אנונימי אמר/ה...

אוףףףףףף
אני כותבת תגובות וזה לא קולט אותן
מחזיר אותי לג'ימייל ומשם הודעת שגיאה.
מה צריך לעשות כדי להופיע כאן עם תמונה?
[אני רשומה]

תתחדשי על התליונים המשגעים
הדס שובת לב, כרגיל
ובעין הוד אבקר בקרוב בזכותך

עירית מתפוז

ורד והדס אמר/ה...

היי עירית
אם את רשומה בבלוגר ויש לך שם תמונה, את נכנסת קודם לחשבון שלך (מייל+סיסמא). אחכ בתגובות כבר זה ייתן לך בעצמו את השם שלך מתחת ל: בחר זהות.
מקווה שתצליחי. תודה על תגובתך.

Related Posts with Thumbnails