יום שבת, 3 בספטמבר 2011

חיבורים צבעוניים בפאריז

ובחזרה לפאריז. ומתוק. הרבה מתוק. הרבה מאד מתוק.
להיות בפאריז זה גם להיתקל במקרה (או לא במקרה) ברשת החנויות:
 La Cure Gourmande ובתרגום חופשי, המרפא המתוק. מרפא, מנחם, מפצה, מענג מרגיע ומשמח.


הילדה עם הצמות, עם חיוך של "קיבלתי שוקולד", סמל החנות, משכה את תשומת ליבי מן הפעם הראשונה שראיתיה.
להיכנס פנימה זה להרגיש כמו בתוך מוזיאון קטן של סוכריות, עוגיות, שוקולדים ומיני ממתקים.

עוגיות שרק מלראותן אפשר כבר להרגיש את הטעם. 
בסדר מופתי, וכמו חיילים ממושמעים, מונחים דברי המתיקה ואי אפשר לעמוד מול הפיתוי.



ומה בין מתוק לנעליים ? סדר, צבע, יופי ומתיקות. ממש כמו העוגיות, נתקלנו בחנות שאי אפשר היה לא לעצור ולהיכנס.
היישר מברזיל אל החנות המעוצבת NAOזהו עוד "מוזיאון" קטן של שילובי צבעים וסדר מופתי.



ולשם ההשוואה,


הרגשה של "לראותן בלבד"  כדי לא להפר את הסדר ואת התצוגה היפה.


והצבעים...מה אני יותר אוהבת ?...


ההתלבטות בין סוכריות המקל בטעמים המופלאים. במה נבחר ?...


והצבעים האלו מתחברים לי היישר לאחד הדוכנים בסאן ג'רמן, רחובי האהוב. דוכנים מקסימים ובאחד מהם יצירות אלו:

                                                                      
                                                                        ממש כמו סוכריות




ומעבר טבעי לעוגת הדגל של קפה Angelina, עוגה שהיא חובה לכל מבקר, עוגה המוקפת בקרם ערמונים קסום שטעמו כשוקולד שלא נטעם מעולם. עוגת הזהב, פשוט לאכול ולהתמוגג...


וזהב מתחבר לי שוב עם נעלי NAO והפעם זוג שחזר איתנו ארצה.

ולסיום, מתיקות נוספת שפגשנו ברחוב סאן ז'רמן
ומ"מוזיאון" מופלא זה יצאנו עם שקית מקרונים יפה וטעימה,
יהלומים אחד אחד...



11 תגובות:

שרית שמיר - שירים אמר/ה...

ואוו ורד
הצילומים מרתקים
איזו בחירה נהדרת בכל תמונה ותמונה,
אני עוברת שוב ושוב ונהנית שוב ושוב מחדש. תודה.

Meital אמר/ה...

וואו כמה צבעוניות.. כמה מבחר :)
נראה לי שלקחתם את זוג הנעליים הכי עדין בצבעים שהיו שם :):) לא נראה לי שהייתי נועלת 90% מהם :) חחח..
התמונות נפלאות! ממש עשית לי חשק לאיזה טיול בארץ רחוקה..

ציפי לוין אמר/ה...

הי ורד.איזה יופי. חנות הילדה עם הצמות עושה חשק לבוא לשם מחר, כמו הנעליים המקסימות, ואני בכלל לא נועלת נעלי התעמלות! העוגה הנפלאה של אנג'לינה היא תמיד במקום ראשון, ומקרונים אמיתיים של פריז-יופי וטעם שאין בשום מקום אחר בעולם.תענוג צרוף שמגיע אלינו דרך התמונות ניפת שלך!

שולי אמר/ה...

איזה סיור מהנה היה לי בין תמונותייך.
הסדר הזה באמת נותן תחושת יראת כבוד.
ואני חייבת!!!! לטעם את העוגה של אנג'לינה ... נראה טובבב.
תודה על השיתוף
שולי
SHOULYHZO1

ורד והדס אמר/ה...

שרית, מיטל ציפי ושולי, תודה רבה על תגובותיכן. שמחה שהתמונות מהנות ואגב, הנעליים רק נראות כנעלי התעמלות. הן בעצם נעלי כפפה/נוחות. לא למטרות ספורט. הן נעימות ומחממות נהדר בחורף. שבוע טוב.

גלי צוק אמר/ה...

וואוו איזה צילומים מדהימים!!!
לא הצלחתי להתנתק מהצבעוניות המדהימה.
מקסים!

ורד והדס אמר/ה...

גלי תודה רבה (-:

ANGULY אמר/ה...

הצילומים פשוט נפלאים!
התענגתי מכל אחד מהם.
וyירית שלחה אותי אלייך:)

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה ANGULY. סופ"ש נעים.

יעל אמר/ה...

ורד,
השלל שתפסת בתמונות מרהיב ומקסים!
נהניתי מאוד לטייל איתך.
יעל.

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה יעל (-:

Related Posts with Thumbnails