יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

בפעם הראשונה...חוג בלט

יש לנו את הרגעים המיוחדים הקשורים בפעם הראשונה כמו היום הראשון בגן, ההזמנה הראשונה לחבר או חברה, הרכיבה הראשונה על אופניים, התחפושת הראשונה, החוג הראשון בלי הורים...
כעת, הרגע המרגש שלי כאמא שחווה רגעים חדשים בפעם הראשונה עם בתי הוא חוג חדש.
החוג לו ציפינו וחיכינו כשנה.... חלומה של כל בת ואם....(כמעט)...
מידי שבוע הגענו לחוג ההתעמלות הנמצא בסמוך לאולם המחול והתפעלנו מהבלרינות הקטנות, העולות בריצה במדרגות בשמלות ורודות וסגולות, ארוכות וקצרות, בחצאיות הקטנות המתנפנפות ואנו....הדס ואני דמיינו את הרגעים הקסומים של קניית התלבושת ונעלי הריקוד, הכניסה המרגשת לאולם עם המראות ואפילו את ההופעה על הבמה. שיעורי הבלט שלי כילדה עולים וצפים בי שוב. הו, הנה זה בא.
הפעם הראשונה ... חוג בלט.

               הדס  2010                                                       אני,  אי שם בשנות ב-70

4 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

איזה תמונה מקסימה של הדס! מזל טוב ובהצלחה בחוג בלט! גם אצלנו ניצן בבלט למתקדמות, ולמי שאוהב, כמוך, זה נהדר!

ורד והדס אמר/ה...

תודה ציפי ושיהיה לניצן חוג נפלא ! משתי הבלרינות...

אנונימי אמר/ה...

של מי הצילום למעלה? זו את ורד? איזו התרגשות. יפה כתבת
איריס

ורד והדס אמר/ה...

בטח, זו אני, עם הצמות, את לא מזהה ?

Related Posts with Thumbnails