יום שלישי, 20 במרץ 2012

כשדודה איריס אלי מגיעה... שיר ליום ההולדת


כשדודה איריס אלי מגיעה,
אני מתמלאת בהתרגשות ושמחה

ומתחילה לקפוץ על הספה

כשדודה איריס אלי מגיעה,
 אני כה שמחה,
 המון צעצועים אני מוציאה, 
צבעים, ניירות, ספרים ובובות
את הכל אני רוצה להראות.
כשדודה איריס אלי מגיעה,
אמא מצלמת בלי הפסקה


ומשהו על אחיות, אני רוצה לגלות...

כשדודה איריס היתה קטנה
אחים מהוריה מאד רצתה
ביקשה וביקשה
ואח מתוק היא קיבלה.
אחר כך הגיעה גם אחות
שלדודה איריס דומה מאד
אבל גם קצת שונה,
אחות קטנה שהגיעה לעולם בצעקה רמה...

לאחר שנים רבות, 
גם אם דומות וגם אם שונות
וגם אם קל וגם אם פחות, 
תמיד הן נשארות חברות
הן זכו להיות פשוט... אחיות.



כשדודה איריס אלינו מגיעה
אני מתרגשת וגם שמחה,
ומאחלת לנו להמשיך יחד להיות
עוד שנים רבות יפות ומאושרות.
(וגם אצלה שתדעו, אני אוהבת לבלות...).

מזל טוב איריס

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה אחותי המקסימה, המוכשרת, פוסט מרגש עשית לי עם תמונות של דודה:))))
כיף עם אחות כמוך!
איריסיית המשפחה

ציפי לוין אמר/ה...

ורד פוסט מקסים ומרגש! כיף להדס שיש לה דודה משקיענית ושמחה שמוכנה תמיד להיות ולשחק ולבלות. כיף לך, ומי כמוני יודעת, שיש לך אחות כיפית שאפשר לבלות איתה ולשפוך בפניה את הלב. מזל טוב לאיריס, המוכשרת כל כך וברת המזל!

אנונימי אמר/ה...

ורד, פוסט מקסים ומרגש.
מזל טוב לאיריס אבל ניכר שהכיף הוא של שלושתיכן! הקשר היפה והמיוחד שאת מתארת בינך לבין אחותך שעובר וממשיך בינה לבין הדס הוא לא דבר מובן מאליו ולא תמיד קורה. שתזכו ותהנו מהקשר הזה עוד שנים רבות:)
סילביה

יעל.קיפודים אמר/ה...

אני הופכת והופכת בקסם שיש בכתיבה שלך, ופתאום הבנתי שיש בה פשוט אהבה פשוטה ואמיתית... פוסט מקסים, מתוק ונוגע!

ורד והדס אמר/ה...

איריסיית המשפחה, שמחות שאהבת. שיהיה לך המשך שבוע יום הולדת קסום (-:

ורד והדס אמר/ה...

תודה ציפי

ורד והדס אמר/ה...

תודה סילביה (ובכלל אח או אחות זה עניין של זכיה...)

ורד והדס אמר/ה...

תודה יעל, מה שאת כתבת לי מרגש...

יעל אמר/ה...

המון המון מזל טובים!

ורד והדס אמר/ה...

תודה תודה (-:

Related Posts with Thumbnails