יום שני, 8 בנובמבר 2010

תיק ספר ו... כובע קסמים


בילדותי הפלגתי עם הספר הזה למרחקים, אהבתי לדמיין את הכובע המגשים חלומות ורצונות, קטנים או גדולים. דקלמתי בעל פה את סיפורה המרגש של לאה גולדברג ואח"כ גם שרתי לי את צלילי הלחן של רמי קליינשטין והוא צרוב בי. חרוט בי כל כך.
כשראיתי את הספר שיצא לחנויות עם איוריה הנפלאים של רינת הופר, מייד רכשתי להדס, בתקווה שתאהב אותו כמוני.

וכעת תיק ספר מפואר , הוענק בגן להדס ויחד איתו, כמתנת יום הולדת, הספר האהוב, כובע קסמים, חדש ונוצץ.
התיק נתפר ע"י מיכל, באהבה, בכשרון ובמסירות רבה, לכל ילד וילד ומעוטר בציור שצייר כל אחד מהילדים על גבי בד הנתפר על תיק הג'ינס.
 




הציור של הדס על גבי הבד



כובע הקסמים של הדס הוא ילדה


9 תגובות:

Unknown אמר/ה...

איזו כשרונית!
ציור מהמם!
אני גם רוצה תיק כזה

ורד והדס אמר/ה...

תודה גל, התיק אכן מקסים. מיכל הכשרונית מהגן - לה הקרדיט. והציור...הדסי כמובן. יום נפלא.

ציפי לוין אמר/ה...

איזה יופי של ציורים הדס מציירת, כשרונית כמו אמא! טוב גם הגננת...באמת יצא יפה! אני מאחלת להדס שתאהב ספרים, זה עולם נפלא שתמיד כיף לשקוע בו!!

אנונימי אמר/ה...

הדסקה המופלאה
ידה בכל
ויד כל בה
אין עליה
אין...
כוכב המשפחה

איריס

ורד והדס אמר/ה...

ציפי ואיריס, תודה רבה.

Ruthie Tzchory אמר/ה...

ורד יקירתי.
קודם כל אני מתנצלת שיוצא לי לקרוא את הפוסטים כמה ימים מאוחר יותר. מה שבטוח אני לא רוצה לפספס אף אחד מהם. דרך הפוסטים את מעבירה תחושות של רוגע, שלווה, רוך ועדינות, כך שכיף לי להיכנס ולהתמוגג מהם.
הרעיון של תיק הספר שבה אותי, יצא מקסים ביותר, ועם הציור המתוק של הדס יצא צירוף מנצח.
לילה טוב יקירתי.

ורד והדס אמר/ה...

רותי, המון תודות על תגובותייך החמות. כמו הפוסטים, שלך, כך גם התגובות מאופיינות באותם מרכיבים מיוחדים שעושים טוב על הלב. תודה על המחמאות ושיהיה לך יום נפלא.

אנונימי אמר/ה...

איזה רעיון נפלא!זה יהיה תיק שהיא תזכור עוד שנים רבות (-:
בעיקר פורמת.

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה, התיק הנהדר בטוח יישמר. שבת שלום.

Related Posts with Thumbnails