יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

צלילי קסם

חמש וחצי אחר הצהריים. יושבות בכסאות המרופדים של התיאטרון המפואר. לאולם מגיעים ילדים, חלקם עם סבתא, סבא, חלקם עם האמהות ומתיישבים. המופע מתחיל. על הבמה בצד, שטיח ועליו שלושה נגנים וזמרת אופרה, לבושים בבגדים מתקופת הבארוק.

מחיאות כפיים. לבמה נכנסת ניצה שאול היפה. בקסמה הרב, כובשת את לבבות הילדים ואת תשומת ליבם ומספרת בכשרון רב את סיפורו של גאורג פרידריך הנדל, מהיותו ילד החולם להיות מוסיקאי ועד הגעתו להיות אחד המוסיקאים המוכרים והמוכשרים.

נגינה ושירה אופראית מלווים את הצגת הסיפור המרתק, צלילים ותוים מרחפים באולם הגדול ומגיעים וחודרים לאוזניהם הרכות של הילדים המקבלים באהבה את סגנון המוסיקה שרובם אינו מורגל אליו.

הרקדנים בתחפושות המרהיבות, בקטעי ריקוד יפים, לוכדים את תשומת ליבם של הילדים והצגת הסיפור ע"י ניצה שאול שבנוסף גם מציגה לילדים מספר מושגים במוסיקה, מעשירים ומשלימים את חווית ההצגה, שבסיומה, לאחר כשעה קלה, ביקשה הדס להגיע גם אל המופע הבא בסדרה. והפעם על בטהובן.


אכן צלילי קסם

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כתבת יפה ורד

שלך
איריס

ורד והדס אמר/ה...

תודה איריס. שבת שלום

ציפי לוין אמר/ה...

איזה כיף להראות לילדים דבר חדש, התנסות שהם לא מכירים.אני בטוחה שהדס מאד נהנתה!

ורד והדס אמר/ה...

כן, גם אני נהנתי. קצת מוזיקה קלאסית ומחול באמצע השבוע...

Ruthie Tzchory אמר/ה...

איזה יופי את כותבת ורד, הרגשתי שכאילו גם אני ישבתי איתכן באולם.
שבוע מקסים לך ולהדס!!!

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה רותי, כיף לקרוא את התגובות שלך. שבוע מקסים גם לך.

אנונימי אמר/ה...

ורד,
זה כל כך ברור שאת נהנית מהמופע המוסיקלאסי לא פחות אם לא יותר מהדס.
לא פלא שרותי הרגישה כאילו היא ישבה איתכן באולם....אני יכולה לדמיין אותך יושבת ליד הדס ושתיכן פעורות פה ועיניים כאילו שלא רק שאתן באולם אלא אתן ממש על הבמה, חוות את המתרחש עליה בכל העוצמה מחייכות ומתרגשות. איזה יופי של חוויה, ביחד אמא ובת. אני מאוד נהניתי לקרוא, פוסט מקסים במיוחד. סילביה

ורד והדס אמר/ה...

סילביה תודה. את מרגשת כתמיד בתגובותייך. צדקת בתיאור הישיבה בתיאטרון...כתיבתך נהדרת.

Related Posts with Thumbnails