יום שבת, 11 בספטמבר 2010

את עושה אותי אמא, יום הולדת שמח להדס

ציורים על הקיר על הדף
ציורים מתוקים במכחול
ועיניים חומות חכמות
שרוצות כבר לבלוע הכל
ודברים ששכחתי הבאת לי עכשיו
איך לרוץ על עלי שלכת
חומים באמצע יום סתיו

בכל יום שעובר
זה עדיין מפתיע
כשהגשם יורד את שואלת מתי
השמש תגיע
את עושה אותי אמא.

(עינת רז/יהודית רביץ)



זה השיר שמתנגן בי ביום הולדתך המתוק שחל היום.
הדס שלי, מתוך אינספור האפשרויות שיכלו להתהוות, נוצרת את.
לא יכולתי לבקש טוב יותר.
לא מעט דמעות בציפייה לבואך בכיתי,
ושכבר בי היית, לא האמנתי...
בזכותך המון השתנה בי,
את תלתלייך וצבעך דמיינתי,
בכל יום שעובר את עוד קצת דומה לי,
את מה שחלמתי,
את הבת שרציתי.

מזל טוב להדס, הנסיכה שלנו .

14 תגובות:

מיכל אמר/ה...

אהבתי מאד, מזל טוב והרבה נחת

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה מיכל. נשיקות מהדס

אנונימי אמר/ה...

יום הולדתשמח לבתי היפה, הנפלאה, המצחיקה, החכמה, המפתיעה. שתמשיכי לשמח אותי ואת אמא כל יום כמו שאת משמחת אותנו כל יום מיום הולדת. אוהב אותך, אבא'לללה.

אנונימי אמר/ה...

קראתי
התרגשתי
דמעתי

הרבה מזל טוב
להדסי
להוריה היקרים מפז
ולסבתא וסבא הנפלאים בעולם
ולכל המשפחה

מאיריס גל וגרא

אנונימי אמר/ה...

ועוד רציתי להגיד לך ורד שכתיבתך מרגשת אמיתית
שהיא נמצאת בתוכך ואת צריכה רק לגלות אותה בכל פעם מחדש


והשיר היפה של יודית רביץ גם מאד מתאים כאן- את יכולה לעשות קישור אליה
וכמובן הצילום המופלא


איריס

ורד והדס אמר/ה...

איריס יקרה, המון תודה על התגובה ותודה רבה על הציור הנהדר והמשגע של הדסי. כיף לנו . מחכים למקור בכיליון עיניים.

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב,
להדס המתוקה, ולכם שזכיתם לה ובה. הרבה נחת ואושר, שמחה ואהבה, תהנו ותחגגו כפליים! לגדול בשנה בראש השנה זה מזה מיוחד ומדהים(-:
מצטרפת לכל מילה של אחותך איריס בקשר לכתיבתך ולמה שזה עושה למי שקורא מה שכתבת הפעם.
סילביה

אנונימי אמר/ה...

שלחתי לך גם במייל המלצה על סרט שראיתי אתמול Le petit Nicolas , סרט חמוד, מתוק ומצחיק עד דמעות מאוד אהבתי , אם לא ראיתם עדיין ממליצה לראות פשוט כיף.

ורד והדס אמר/ה...

סילבי, אין כמוך, שוב ריגשת אותי והדמעות שוב ממלאות את העיניים אך בשימחה ואושר. המון תודה על הכל. יום נפלא

אנונימי אמר/ה...

כל כך מרגש גרמת לי להזיל דימעה אני רוצה לאחל המון המון מזל טוב להדס המון אושר בריאות ואהבה מכל הלב טאטי

ציפי לוין אמר/ה...

הדס היקרה! מזל טוב גדול גדול, ממני, מניצי, מתומר , מאבי, ומנינה הקטנה!! את עושה את אמא ואבא מאושרים כל כך, שזו בעצמה מתנה נפלאה! ואת בעצמך כזו מתוקה, ויפה וחכמה- והלוואי שזה ככה רק יימשך....אז מזל טוב, המשך האושר והשמחה!!

ורד והדס אמר/ה...

לבנת וציפי היקרות, המון תודות על התגובות החמות והמרגשות.

karen shavit אמר/ה...

שיר מקסים ומרגש שאני אוהבת מאוד,
מזל טוב לשתיכן,
שהאושר הזה רק יגדל ויתפתח עם השנים!

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה קרן !!!

Related Posts with Thumbnails