יום שני, 14 במרץ 2011

כיפה אדומה

השבוע ביקשתי מאמא שתקריא לי את "כיפה אדומה". "אין לנו את הספר הזה" אמא אמרה. "למה ?" שאלתי. "כי הסיפור מפחיד" השיבה אמא.  "אבל אני אוהבת את הזאב, אני לא אפחד, אמא" אמרתי. "טוב, נראה" אמא ענתה.
יש לי אפילו מסכת זאב ! ויש זאב גם בספר "המוצץ של נינה", זאב רעב, זאב מפחיד שעושה: אררררררררררר. אני לא מפחדת.

אמא לא מקריאה לי את הספר הזה. אבל את כיפה אדומה היא אוהבת. כשהייתי ממש ממש קטנה אמא (וסבתא כמובן) התייצבו בחנות התחפושות חודשיים לפני החג ובחרו בשבילי את תחפושת "כיפה אדומה" הכי יפה שיש.

               
    ויצאתי ליער עם ה"זאב" הפרטי של דודתי.


                                  ולאחר שחזרנו היא ציירה אותי. 
ציור, איריס קובליו

13 תגובות:

Ruthie Tzchory אמר/ה...

ורד, התמונות מהממות!!!!! הדס....פשוט לאכול אותה, כמה מתיקות.
והציור של איריס מדהים. איזו מזכרת, תענוג!!

ציפי לוין אמר/ה...

הי ורד. הדס ככ חמודה ככיפה אדומה, וכמה שהיתה קטנה אז! תמונות מקסימות, וכמה כיף שיש אחות ציירת!! יום נפלא!

טלילה אמר/ה...

היי ורד, איזו מתיקות, ואיזה תמונות מדהימות! הכי פורים שיש. תודה ששיתפת.

יעל אמר/ה...

ורד,
הדס מהממת. כמה מתיקות יש בתמונות האלה!
שתמיד, תמיד יהיה לה כיף.
התמונות משגעות והציור מקסים!

ורד והדס אמר/ה...

רותי, ציפי, טלילה ויעל היקרות, תודה רבה (o:

עירית אמר/ה...

רשומה מרגשת
הצילומים משגעים, כמו באגדות,
והציור - אין מילים.
פרומו נפלא לחג המתקרב

ורד והדס אמר/ה...

תודה עירית, שיהיה חג שמח.

פיית מרציפן אמר/ה...

פוסט יפהפה מלא מתיקות

ורד והדס אמר/ה...

תודה רבה לפיית המרציפן (-:

נקודות אמר/ה...

איזה פוסט חמוד...אכן כיפה אדומה היא מהתחפושות האהובות עליי. הראשונה שביתי הבכורה התחפשה אליה בטרם ידעתי עוד לתפור. נקודות

איריס אמר/ה...

הפוסט יפיפה ורד ומשקף את עולם המשפחה דרך הבחירה בכיפה אדומה מבעד ל ה"כן" ול"לא", האסור והמותר, כמו המהות עצמה הגלומה בסיפור.
אצלי כידוע לך היא מככבת שנים, לא כמותג אלא כמסע מרתק להכרת העצמי.
היה לי מרגש במיוחד לפגוש כאן אצלך את טוטו ז"ל

טליה אמר/ה...

מה זה הדבר המתוק האדום הזה שמטייל ביער ?? מקסים !! אהבתי את השילוב עם הכלב שיכול להתחפש בפורים לזאב..

ורד והדס אמר/ה...

נקודות, איריס וטליה תודה על תגובותיכן.
חג שמח !!!

Related Posts with Thumbnails