יום שלישי, 24 באוגוסט 2010

עינוגי אוכל בפריז (על קצה המזלג...)

אוכל בפאריז... לא קשה לאוהבת מתוק שכמוני למצוא את עצמה בין מבחר העוגות המרשים של קפה אנג'לינה, (שנוסד בשנת 1903), בית קפה פריזאי מסורתי (רח' ריבולי 226) .
ככה בצחוק, שאלנו את המלצר על איזו עוגה הוא ממליץ. תשובתו היתה: "יש לי הצעה, תזמינו הכל "... חלום מתוק, לשוב לשם לנסות כל עוגה. הסתפקתי בפאי מתוק, כל כך מתוק, שאת השוקו (שוקולטה) ה מ ד ה י ם והמפורסם שלהם כבר לא הייתי מסוגלת לשתות. כמובן שהדס חיסלה אותו ברגע. בית קפה ששווה ביקור והתענגות על אחת מהעוגות המופלאות או השוקו ולא להתייאש למרות התור בכניסה.(יש המון מקום בפנים, ההמתנה לא ארוכה).
פירות וירקות בפאריז...אם הייתי יכולה להעביר את הטעם דרך התמונות...לפירות ולירקות יש את הטעם של פעם שכבר בקושי מוצאים. והיופי בו הם מוצגים, כ"כ מפתה. ט ע י ם....התפוח המצופה האהוב והמוכר, זכרון ילדות ישן...נתקלנו בו בכמה מקומות בפאריז. זהו צילום מיורודיסני. לא עמדנו בפיתוי.
הדס התחילה ואני המשכתי בלהט ובזכותו התור הארוך בכניסה לביתה של שלגיה עבר לי בכיף גדול !
את הגלידות המרהיבות, המצופות בסירופים מזמינים, אפשר למצוא בגלידריות רבות. גלידה זו צולמה במונמארטר. חלום... ואיך אפשר בלי הקרפים...לא עבר יום ללא קרפ, מלוח, מתוק, בלי כלום, הכל הולך. קרפיה מיוחדת ומומלצת שאכלנו בה את הקרפים המלוחים עם סלט וביצה או עם תרד היא הקרפיה בסאן ג'רמן (רח' סנט אנדרה דה ארט 33), מקום באוירה הודית המגיש קרפים צרפתים.
ואת הקרפים המתוקים...אני אוהבת במיוחד להזמין בדוכנים ברחובות ולצפות בהכנתם. והריח...אוי הריח. המשך יבוא...

4 תגובות:

ציפי לוין אמר/ה...

כמה טעים!! התמונות משגעות, קפה אנג'לינה נפלא, השוקו-איך יכולת להפסיד!! אף על פי שאם תשאלי את בן זוגי היקר הוא עומד על כך שהשוקולה של מקס ברנר הוא הכי טעים ומדוייק בעולם!!
מצפה להמשך.

ורד והדס אמר/ה...

איזה כיף שאת פה...לא ממש הפסדתי את השוקו, האמת היא שטעמתי לפני העוגה, הטעם המשכר, לא להאמין...אבל אחרי העוגה כבר אין מקום

אנונימי אמר/ה...

החיים הטובים איזה תמונות מראות ממש נוזל לי ריר כבר תהני!!!

אנונימי אמר/ה...

פלא שמרי אנטואנט אמרה " אם אין לחם
שיוכלו עוגות"....? בתור אחת שאם אני צריכה לבחור בין ארוחה לקינוח אני ללא היסוס הולכת על הקינוח אני כל כך מבינה אותך ומזדהה עם כל מילה. מה שלי הכי עושה את זה הן העוגות איך לא (בביקורים שלי זה היה כל יום עוגה הייתי עוצרת ליד כל פטיסרי שעברתי ליד חלון הראווה שלה, מסתכלת על תצוגת העוגות, בוחנת אותן ומתענגת על העיצוב כמו שקרי מסקס והעיר הגדולה היתה מתלהבת ועוצרת ליד חנויות נעליים). גלידות גם עושות לי את זה אבל עליהן חגגתי הרבה פחות, העוגות העוגות הן היו הכיף הגדול!!! סילביה

Related Posts with Thumbnails